قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ماشین عروس

طراحی و تزئین ماشین عروس ، یکی از خدمات ویژه ایرانی رنت برای زیباترین شب زندگی شماست. تشریفات مجالس عروسی ایرانی رنت در کنار معرفی و عقد قرارداد همکاری با بهترین گل فروشی های تهران ، این امکان را دارد تا در روز مراسم عروسی ، تزئین ماشین عروس را توسط طراحان گل آرایی ، درب منزلتان اجرا و تحویل شما دهد تا با کمترین وقت و دلهره روز مراسم عروسی خود را شروع نمایید . موسسه ایرانی رنت در صورت درخواست شما عزیزان می تواند ماشین عروس های متفاوت از قبیل کلاسیک – مدرن – کروک – لیموزین – تشریفاتی و .. را در اختیار شما بگذارد.


انواع مدل های گل آرایی ماشین عروس

در گل آرایی و تزیین ماشین عروسی از مدل های جذاب و جدید مختلفی استفاده می گردد.مدل های استفاده شده در گل آرایی ماشین عروسی بسته به مدل خودرو و رنگ خودرو متفاوت است.مدل های جدید و مدرن ماشین عروس کلاسیک توسط تشریفات عروسی ایرانی رنت  به عروس و داماد نشان داده می شود تا بتوانند از میان مدل های مختلف ماشین عروسی مدل مورد نظر را انتخاب کنند.


قیمت گل آرایی ماشین عروسی

انواع مدل های ماشین عروسی با توجه به مدل و طرح مورد نظر متغییر است.یکی از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار در قیمت گل آرایی ماشین عروس نوع گل هایی است که استفاده می گردد.نوع گل هایی که استفاده می کنید بسته به رنگ ماشین و رنگ های مورد علاقه تان را انتخاب کنید که با توجه به این موضوع قیمت و هزینه گل آرایی ماشین عروسی تان می تواند متفاوت باشد.


ست روان نویس و خودنویس یوروپن مدل خیام با روکش طلا

ست روان‌نویس و خودنویس «خیام» را به نام خودتان ثبت کنید و از معدود صاحبان این نوشت‌افزارهای گران‌بها باشید. این دو نوشت‌افزار در کنار کتاب نفیس رباعیات خیام، عضوی ماندگار و ارزشمند از یک کلکسیون نوشت‌افزار هستند و پیوند و علاقه‌ی صاحب خود را به این شاعر و منجم پرآوازه‌ی ایرانی مستحکم‌تر خواهند کرد. خودنویس این ست نوکی از طلای 24 عیار دارد که یکی از دلایل اصلی بالابودن قیمت این ست گران‌بهاست. بدنه‌ی روان‌نویس و خودنویس خیام با طلای خالص 1 میکرون آبکاری شده است. این بدنه به شکل مارپیچ طراحی شده و بیت معروف خیام «این قافله‌ی عمر عجب می‌گذرد/ دریاب دمی که با طرب می‌گذرد» با خطی خوش، روی آن‌ حک شده است. درپوش خودنویس و روان‌نویس خیام هم به شکلی ظریف و هماهنگ با بدنه‌اش، به شکل پیچی طراحی شده است. روی این درپوش، گیره‌ای فلزی قرار گرفته است که خودنویس و روان‌نویس ارزشمند شما را به جیب لباستان وصل می‌کند تا بتوانید در جلسات بسیار رسمی، اصالت حرفه‌ای خود را به رخ دیگران بکشید. در کنار این دو نوشت‌افزار، یک کتاب نفیس رباعیات عمر خیام قرار گرفته است. این کتاب ترجمه‌ی اشعار این شاعر و دانشمند مشهور را به پنج زبان زنده‌ی دنیا، در خودش جای داده است. این اشعار با خطی خوش روی برگه‌های گلاسه‌ی نفیس و تذهیب‌کاری‌شده نوشته شده و با جلدی از چرم طبیعی قرمزرنگ پوشانده شده‌اند. این سه عضو جذاب و دوست‌داشتنی در جعبه‌ای چوبی قرار گرفته‌اند که با روکش قرمزرنگ طرح پیانو پوشانده شده است. روان‌نویس و خودنویس طلایی و کتاب قرمز این ست روی مخمل مشکی داخل جعبه، نمایی جذاب و دوست‌داشتنی پیدا کرده‌اند و در همان نگاه اول، ارزش و اصالت خود را به رخ بیننده می‌کشند. این مجموعه دارای کارت شناسایی قلم با شماره‌ سریال مخصوص است؛ علاوه‌براین روی هر کتاب و قلم هم شماره‌ی مخصوصی حک شده است. این دو در کنار لوح مالکیتی که برای هر مجموعه صادر می‌شود، هیچ شک و تردیدی در تعلق آن به صاحبش باقی نمی‌گذارند. ست خودنویس و روان‌نویس طلایی خیام، با طراحی خاص و روکش و نوک طلای ارزشمندش نه‌تنها یک هدیه‌، بلکه عضوی ارزشمند از کلکسیون لوازم‌التحریر شما خواهد بود. این ست بار دیگر شما را با ادبیات فارسی آشتی می‌دهد و انگیزه‌ای برای آشنایی بیشتر با خیام، این شاعر پرآوازه‌ی ایرانی است.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/pen/

هدفون بی سیم نیا مدل Q8-851S

شرکت «NIA» به‌تازگی محصولی را تحت عنوان «Q8-851S» روانه بازار کرده که درواقع یک هدفون بی‌سیم است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی متصل می‌شود. اگر تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. مهندسان شرکت NIA هدفون Q8-851S را به درگاه 3.5 میلی‌متری صدا تجهیز کرده‌اند تا به کمک آن بتوان اقدام به اتصال باسیم کرد. جنس پوشش روی کاپ صدای این محصول از چرم مصنوعی است که باعث می‌شود هنگام استفاده بلندمدت از آن احساس خستگی به کاربر منتقل نشود. قسمت هدبند Q8-851S قابلیت تغییر ارتفاع را دارد که این ویژگی باعث می‌شود این هدفون گزینه مناسبی برای همه افراد باشد. روی کاپ سمت چپ این محصول یک کلید برای خاموش یا روشن کردن دستگاه به چشم می‌خورد. همچنین در کاپ سمت راست آن یک کلید برای اعمال فرمان‌های پرتکرار تعبیه شده است. یک شیار کارت حافظه هم برای پخش‌موسیقی بدون نیاز به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی وجود دارد. میزان بیس این هدفون به گونه‌ای است که در اولین استفاده از آن بدون شک شگفت‌زده خواهید شد.


منبع:

فلش مموری OTG سن دیسک مدل Dual Drive ظرفیت 32 گیگابایت

فلش مموری «Dual Drive» محصولی از برند «سن دیسک» (SanDisk) است. این فلش مموری دارای دو رابط است و یک فلش مموریOTG محسوب می‌شود. در یک سمت فلش مموری Dual Drive رابط USB 2.0 وجود دارد و در سمت دیگر آن شاهد استفاده از رابطmicro USB هستیم. این ساختار، امکان استفاده از فلش مموری در گوشی‌های موبایل و تبلت‌های مجهز به قابلیت OTG را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا انتقال فایل بین کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل فراهم باشد. همراه با فلش مموری Dual Drive یک اپلکیشن ارائه می‌شود که با هدف بکاپ گیری از داده‌های دیجیتال موجود در گوشی‌های موبایل طراحی شده‌است. این اپلیکیشن کهSanDisk Memory Zone نام دارد، روی گوشی‌های اندرویدی نصب می‌شود و اجازه می‌دهد تمام عکس‌های ثبت شده توسط دوربین گوشی را به فلش مموری Dual Drive انتقال دهید. با استفاده از این قابلیت، می‌توان همواره فضای خالی برای ثبت اتفاقات مهم را در اختیار داشت. به جز انتقال عکس‌ها، می‌توان هر نوع فایل دیگری را از درون گوشی به فلش مموری انتقال داد و فضای ذخیره‌سازی گوشی را آزاد کرد. این محصول در چهار ظرفیت و از 16 گیگابایت تا 128 گیگابایت قابل دسترس است.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/flashmemory/

کاربرد پرچم های تشریفاتی و رومیزی

پرچم های تشریفاتی و رومیزی معمولا در مراسم ها، سالن های کنفرانس، غرفه های نمایشگاه، همایش‌ها‌ی ملی و بین المللی، لابی هتل ها، اتاق مدیران و سالن های ورزشی مورداستفاده قرار می گیرند.


شایسته است که شما در محل کارتان، پرچم اختصاصی شما قرار گیرد مسلما این محصول زیبایی خاصی به دکوراسیون و فضای کسب و کارتان می بخشد و نیز حس اعتماد بسیار بالایی را در پی خواهد داشت. مسلما قرارگیری یک پرچم پایه دار کوچک با چاپ لوگوی اختصاصی بر روی میزهای یک سازمان، رسمیت و شخصیت خاصی به محیط کار می بخشد و همچنین این پرچم ها در بالا بردن کلاس و پرستیژ شغلی تاثیر به سزایی خواهد داشت.


از پرچم های تشریفاتی به منظور استقبال از مقامات و سفیران خارجی هنگام ورود به کشور میزبان مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام ورود مقامات بلند پایه خارجی این پرچم ها روی ماشین حامل آن‌ها بر روی گلگیر ماشین در دو طرف نصب می شود همچنین هنگام برگزاری اجلاس بین سران و نمایندگان کشورها باید پرچم کشورها روی میز مذاکره گذاشته شود.  


مراکز تجاری و شرکت ها جهت جذب عموم مردم می توانند تبلیغات گسترده ای را با چاپ کردن اسم شرکت و محصول خود بر روی این پرچم ها  انجام دهند. معرفی و شناسایی شرکت و کالاها بر روی این پرچم ها به دلیل اینکه به طور گسترده در دید همگان قرار می گیرد و بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان باقی می ماند به این صورت مردم از نام شرکت، نوع فعالیت و نوع کالا بهتر آگاه خواهند شد.


پرچم رومیزی


اکثر تیم های ورزشی در دنیا دارای پرچم می باشند که نشان دهنده هویت و تاریخچه آنان می باشد. طرفداران آن تیم ها از پرچم های مخصوص باشگاه جهت هواداری و تشویق تیم هایشان استفاده می کنند. در مسابقات فوتبال کمک داورها با استفاده از پرچم، ورود و خروج توپ از زمین و یا آفساید را نشان می دهند و یا در مسابقات اتومبیل رانی و موتورسواری ارتباط بین موتورسوارها خط شروع و پایان را با استفاده از پرچم های سیاه و سفید نشان می دهند. در میادین ورزشی با حرکات منظم و هماهنگی که توسط طرفداران تیم های ورزشی هنگام مسابقه با این پرچم ها انجام می دهند فضای ورزشگاه ها را مهیج، جذاب و دیدنی کرده و به نوعی بازیکنان را برای مسابقه تهییج کرده و به آن ها روحیه می دهند.


کاربرد تبلیغاتی پرچم های تشریفاتی و رومیزی

پرچم یک هدیه تبلیغاتی مدیریتی به حساب می آید و همواره در نگاه مردمان نمادی از اقتدار و بزرگی را دارند. پرچم های تشریفاتی، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز و غیره از انواع پرچم‌ها هستند که قابلیت طرح های گرافیکی به صورت نوشتار، تصویر، رنگ، ترکیب بندی و کادر برروی خود را دارند. چاپ روی پرچم ها به صورت فوری و با کیفیت بسیار مناسب قابل انجام است و درکمترین زمان صورت می گیرد. نام لوگو و برند تجاری می تواند در هر دو طرف پرچم و با طرح ها و رنگ های مختلف انجام شود بنابراین این پرچم ها یک سیستم بسیار مناسب برای اطلاع رسانی و تبلیغاتی برای مشهور شدن برند های تجاری به حساب می‌آیند. چاپ پرچم با لوگوی شما خیلی در معرفی و شناساندن نام لوگو و نام شرکت تان موثر است چرا که پرچم رومیزی در کنار اینکه وسیله ای زینت بخش و دکوری است یک راه بسیار عالی برای جلب توجه مردم نسبت به برند تجاری تان می باشد. پس چاپ برند روی پرچم ها یک راه بسیار عالی برای کسب و کار در محیط های مختلف است. شما می توانید با این کار پیام شرکت تان را به مخاطبین برسانید.


این پرچم ها با طراحی ها جذاب و رنگارنگ و همین طور اشکال متحرک و پویا توجه هربیننده ای را به خود جلب می کنند و او را در محیط شاداب و مهیج قرار می دهند که در این حالت پرچم جنبه تزئینی و دکوری به خود می گیرد در این صورت علاوه براینکه پرچم زیبا و آراسته می شود و جنبه تزئینی پیدا می کند باعث جلب توجه مخاطب شده و درنتیجه باعث تشویق وی به خرید کالا و بازدید از نمایشگاه می شود.


رنگ شاد و درخشانی که در ساخت پرچم های تشریفاتی و رومیزی که در طراحی آن به کار می رود به فضای داخلی فروشگاه ها، سالن کنفرانس ها، اتاق مدیران ، رستوران ها و غیره …. زیبایی خاصی می بخشد و مردم با دیدن آن به وجد می آیند.

منبع:

https://www.echantillon.ir