قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

۱۵ عادت میلیونرهای خودساخته از زبان مردی که ۵ سال به مطالعه افراد ثروتمند پرداخته است

افراد موفق، به جای آنکه بخواهند سرگرم شوند، ترجیح می‌دهند بیاموزند. بر پایه نوشته Corley، “هشتاد و هشت درصد از ثروتمندان کامیاب و میلیونرهای خودساخته ، یومیه ۳۰ دقیقه یا اغلب از وقت خویش را به مطالعه، یادگیری یا بهتر کردن خودشان اختصاص می‌دهند… اکثر آن‌ها برای سرگرمی مطالعه نمی‌کنند… بلکه برای یادگیری این کار را می‌کنند.”


Corley  فهمید که آن‌ها گرایش به خواستن سه گونه کتاب دارند: بیوگرافی و زندگینامه کسان موفق، خویش یاری یا توسعه فردی و کتاب‌های تاریخی.


آن‌ها ورزش می‌کنند.

آن‌ها ورزش می‌کنند.


Corley می‌گوید: “هفتاد و شش درصد از افراد موفق و میلیونرهای خودساخته ، روزانه ۳۰ دقیقه یا بیشتر، به انجام ورزش‌های هوازی می‌پردازند.” ورزش‌های هوازی یا همان ایروبیک، هر چیزی که به قلب مربوط است را شامل می‌شود، همانند دو سرعت، آهسته دویدن، پیاده روی، یا دوچرخه سواری.


او نوشته “ورزش‌های هوازی نه تنها برای بدن، که برای مغز هم مفیداند. این ورزش‌ها سب رشد نورون‌ها (سلول‌های مغز) می‌شوند… ورزش وانگهی فرآوری گلوکوز را هم افزایش می‌دهد. گلوکز سوخت مغز است. هر چه سوخت مغز بیشتر باشد، رشد آن اغلب شده و هوشمندی افزایش می‌یابد.”


از دست ندهید: یک روز از حیات بنیان‌گذار یک کمپانی ۴ میلیارد دلاری چگونه است؟


آن‌ها با افراد موفق سایر در وابستگی هستند.

آن‌ها با کسان کامیاب سایر در ارتباط هستند.


به گفته‌ی کورلی: “شما به اندازه افرادی که با آن‌ها در پیوستگی هستید، موفق‌اید. ثروتمندان موفق همیشه به دنبال افراد قصد گرا، خوش بین، خوش ذوق و دارای بینش فکری مثبت هستند.”


او نوشته، برای ایجاد این ارتباطات، ثروتمندان کامیاب شش شغل را انجام می‌دهند: برای مردم تولدی دلشاد را آرزو می‌کنند، پذیرش سلام را می‌دهند، در رویدادهای زندگی یکدیگر را فرا می‌خوانند، در گروه‌های متفکرانه معمول یا غیر معمول، مانند گروه‌های بیزینسی کمپانی می‌کنند و داوطلب می‌شوند، یا با افرادی که علاقه‌های مشترک‌شان را به اشتراک می‌گذارند، در تماس‌اند.


این به راستی مهم است که از کسان منفی گرا و تاثیرات آن‌ها اجتناب کنید. Corley تاکید می‌کند که انتقادات منفی و مخرب، شما را از مسیر رسیدن به موفقیت خارج می‌کند.


آن‌ها منظور خودشان را دنبال می‌کنند.

آن‌ها قصد خودشان را تعقیب می‌کنند.


Corley در تحقیقاتش فهمید که کسان موفق و میلیونرهای خودساخته ، غرق در پیگیری اهداف خود هستند.


او می‌گوید: “دنبال کردن اهداف و رویاهای خودتان، باعث ایجاد عالی‌ترین و بزرگترین شادی‌های طولانی مدت می‌شود، و نتیجه آن، بیشترین گردهمایی ثروت است.”


افراد زیادی در دنبال رویاهای سایرین – مثلا والدینشان – مرتکب اشتباهاتی می‌شوند، اما کسان موفق و توانگر، رویاهای خودشان را دارند و آن‌ها را به طور خستگی ناپذیر و عاشقانه دنبال می‌کنند.


Corley اینطور می‌نویسد: “اشتیاق، کار را جالب می‌کند. اشتیاق به شما انرژی و دوام می‌دهد و سبب می‌شود بر شکست‌ها، اشتباهات، و طرد شدن غلبه کنید.”


از دست ندهید: ۱۰ نقل قول و توصیه مهم از میلیاردرهای سرشناس و موفق در جهان


آن‌ها صبح زود بیدار می‌شوند.

آن‌ها بامداد زود بیدار می‌شوند.


طبق مطالعات Corley، نزدیک ۵۰% از میلیونرهای خودساخته کم و بیش سه ساعت قبل از آغاز روز کاری‌‌شان از خواب بیدار می‌شوند.


این پیشه یک استراتژی برای مقابله با مشکلات و اختلالات ناگزیر روزانه، همانند ملاقات‌های طولانی، ترافیک‌های بزرگ، یا آوردن فرزندی بیمار از مدرسه است.


Corley گفته: “این مشکلات تاثیراتی روانی بر روی ما دارند. آن‌ها به ناخودآگاه ما وارد می‌شوند و در نهایت به این باورداشت تبدیل می‌شوند که نمی‌توانیم زندگی‌مان را مهار کنیم.”بیدار شدن در ساعت پنج بامداد و رویارویی با سه چیزی که می‌خواهیم در روز اتمام دهیم، به شما دستور می‌دهد لغایت کنترل زندگی را مجدد به دست بگیرید. این پیشه به شما حس خودباوری می‌دهد که در واقع، می‌توانید زندگی‌تان را هدایت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.