قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدایای تبلیغاتی ارزان

این روزها یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای فروش بیشتر، ارائه هدایای تبلیغاتی به اقشار گوناگون جامعه می‌باشد؛ با پروا به این که همه‌ی برند ها و شرکت‌ها از این مسئله آگاه هستند این ایام چشم وهمچشمی بر راز نوآوری و تنوع در هدایای تبلیغاتی است و هر گروهی که نوآوری بیشتری را به هزینه دهد، می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند و برآیند اینکه فروش بیشتری داشته باشد. با پیشرفت اغلب تکنولوژی شما روز به روز محصولاتی را می‌بینید که به لیست هدایای تبلیغاتی اضافه شده‌اند و ممکن است در زمان برگزیدن هدیه خود با سردرگمی مواجه شوید که کدامیک از این کالاها باره دربایستن شما هستند؛ توجه داشته باشید که مقوله تبلیغات بسیار حساس است و شما باید کران با متخصصینی که در این زمینه تحصیل کرده‌اند برای سفارش هدیه های تبلیغاتی رایزنی کنید. عوامل بسیاری هستند که در تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی دخیل‌اند و ما در این نوشتار علاوه بر شرح این عوامل گونه ها هدایای تبلیغاتی را به شما شناسایی کنیم لغایت در زمان سفارش با دشوار مواجه نشوید...


هدایای تبلیغاتی چیست

هدایای تبلیغاتی به یک سری از محصولات گفته می‌شود که علاوه بر اینکه جنبه کاربردی دارند با حک شدن لگو تبلیغاتی شما بر روی محصول، مخاطب ضمن بهره‌گیری ازهدیه‌ی تبلیغاتی شما به یاد گردآور و فرآورده شما نیز باشد و به اصطلاح همش جلو چشمش باشد. این شیوه تبلیغ در سال‌های بازپسین زیاد رواج پیدا کرده و زیاد نیز موفق بوده است. برای تبلیغ موفق و مؤثر حتماً باید به این نکته پروا داشته باشید که محصولی که برای تبلیغ از آن استفاده می‌کنید برای مشتری کاربردی و مفید باشد در غیر این صورت شما نتیجه دلخواه و مورد نظر خویش را از تبلیغات خویش دریافت نخواهید کرد. در واقع از هدایای تبلیغاتی می‌توان به نوعی تشکر و قدر دانی از مصرف کننده محصول و خدمات اسم برد که روشی نوین و پیشه آمد است؛ و به نوعی به یک یادگاری برای مشتریان شما نیز تبدیل می‌شود که با تماشای آن به یاد محصولات شما و خدماتی که ارائه می‌کنید می افتند. گروه دیگری که شدنی است مخاطبین شما باشند؛ افرادی هستند که از محصولات شما استفاده نکرده‌اند و هدایای تبلیغاتی صرفاً برای شناسایی محصولات شما به دست آن‌ها رسیده است.


 تصویر 1


ارزان ترن قیمت هدایای تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تهیه هدایای تبلیغاتی باید مدنظر داشته باشید هزینه‌ای است که باید برای این نوع از تبلیغات متحمل شوید. شما در جاسازی هدیه تبلیغاتی باید بودجه شرکت را در نظر بگیرید و با پروا به این که چقدر می‌توانید هزینه کنید هدایای تبلیغاتی خود را سفارش دهید. در این بین لازم است به چند نکته پروا داشته باشید:


لزوماً هر کالای تبلیغاتی ارزان قیمتی بی کیفت نیست و ما مفتخریم که با کیفیت‌ترین کالاهای موجود در بازار را به صورت تبلیغاتی و با مناسب‌ترین قیمت‌ها به شما خریداران عزیز ارائه کنیم.


برخی از هدایای تبلیغاتی مشابه وسایل الکترونیکی هزینه بالاتری را نسبت به دیگر هدایا دارند و اگر قصد شما سفارش کالاهایی است که از عقیده اقتصادی مقرون به صرفه باشند، بهتر است که به این گونه از هدایا اندیشه نکنید.


در ته نیز توجه داشته باشید که کیفیت کار را فدای کمیت آن نکنید و با توجه به بودجه‌ای که برای هدایای تبلیغاتی در عقیده گرفته‌اید بهترین و کاربردی‌ترین گونه این هدایا را تهیه کنید.


تصویر 2


انواع هدایای تبلیغاتی

هدایایی که برای تبلیغ کالا و خدمات شما طراحی و برگزیدن می‌شوند بسیار متنوع و مفصل هستند و شامل گروه‌های گوناگون و زیادی می‌شوند. در زیر چندی از هدایای تبلیغاتی را برای شما معرفی می‌کنیم لغایت با هشدار کامل نسبت به خرید این هدایا اقدام کنید:


هدایای تبلیغاتی دیجیتال

هدایای تبلیغاتی پزشکی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایایی که از جنس چرم هستند

هدایای تبلیغاتی در غالب لوازم التحریر

تنوع در زمینه هدایای تبلیغاتی زیاد فراوان و مفصل است و شما با سنجیدن و در عقیده دریافت شرایط خود این امکان را خواهید داشت که هدیه تبلیغاتی باره عقیده خویش را انتخاب کنید البته باید دقت داشته باشید که هدایای تبلیغاتی را متناسب با گروه مخاطبانتان برگزیدن کنید لغایت تأثیر گذاری این هدایا اغلب باشد.

راههای شناسایی محتوای کپی شده در سایت

چگونه محتوای کپی را تشخیص دهیم؟

اگر بخواهیم از چیزی بعنوان آدمکش سئو سایت نام ببریم به چیزی جز محتوای کپی نمی رسیم!

در رابطه با اینکه محتوای کپی چگونه بر وب سایت شما تاثیر می گذارد قبل تر توضیحاتی دیتا ایم و در مقاله حذف محتوای کپی می توانید این جستار را مطالعه نمایید.

در این مقاله از سری مقالات آموزش سئو سایت، به جستار تشخیص اینکه چه محتوایی کپی است خواهیم پرداخت.

ما در دو حالت نیاز داریم الی کپی بودن درونمایه را رسیدگی نماییم که در ذیل به آنها می پردازیم



حالت اول - محتوایی که قبلا در تو سایت قرار داده شده است و در موتور جستجوی گوگل نمایه شده است.


در این حالت چون متن سایت ما درون گوگل نمایه شده است، از خود موتور جستجوی گوگل می توانیم برای تشخیص این موضوع بهرمند گردیم.


چگونه تشخیص دهیم؟

کافیست بخشی از محتوای خود را برگزیدن نمایید. این درونمایه نباید بیش از مرز طولانی باشد. نزدیک دو خط کافی است. سپس آن را کپی کرده و تو گوگل جستجو نمایید. اگر سایت شما لینک 1 نبود، به سلامت محتوای خویش شک کنید! این مورد را برای چند جای گوناگون از یک مقاله تست کنید. اگر در اکثر موارد لینک 1 گوگل بودید، نوشتار شما برای سئو سایت سودمند است وگرنه مقاله از حیث گوگل کپی محسوب شده و نمی تواند نتیجه مناسبی بگیرد.

البته در این طریق ممکن است خطا نیز در شغل وجود داشته باشد. این طریق را برای سایت خود آزمایش کنید، اگر نتیجه ای که گرفتید، محتوای کپی بود، آن را با به کارگیری افزار دوم که در ادامه معرفی می کنیم، مجددا چک کنید لغایت مطمئن شوید.


حالت دوم – شما محتوایی تولید کرده اید و میخواهید کپی بودن یا نبودن آن را تشخیص دهید

یکی از مهمترین مسائل در گویه تولید محتوا و سئو سایت بصورت بهینه همینجا است. شما اگر از ایتدا محتواهای خویش را چک کنید، هیچگاه از حیث گوگل به یک سایت کپی کننده ی محتوا تبدیل نخواهید شد و این خود احد از بزرگترین گامها در سئو است.


چگونه این سوژه را تشخیص دهیم؟

در ماضی این مسئله اهمیت زیادی در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نداشت و در روش سئوی وردپرس  بسیاری از افراد با فرآوری خزنده ها و رباتهایی اقدام به دزدی محتوا می کردند. اما با مترقی شدن موتورهای جستجو، این موضوع نیز اهمیت پیدا کرد. بسیاری از افراد نیز برای سرویس دهی این سوژه اقدام به تاسیس وب سایتهایی نمودند که بتوان با آنها محتواها را رسیدگی نمود.

برخی از این سرویس ها مجانی و برخی نیز حائز خرج هستند. در پیوسته چند سرویس را معرفی خواهیم نمود.

ابزار plagscan


کار کردن با این وب سایت زیاد ساده است. شما پس از ورود به سایت plagscan ، کافیست محتوای خویش را در باکس موجود کپی نموده و تقاضا آغاز آنالیز را فشار دهید. به همین سادگی یک گام مثبت در سئو سیت خود برداشته اید. نکته ای که در این گویه هستی دارد محدودیت تو این تارنما است. شما پس از مدتی، باید بر اساس پلن های این وب سایت اقدام به خرید نمایید.


ابزار edubirdie

استفاده از ابزار edubirdie بر اساس عنوان این تارنما رایگان است. شغل کردن با آن کماکان ساده است . کافیست محتوای خود را کپی نمایید. تفاوت سایر آن علاوه بر مجانی بودن، این است که در این سایت، شما باید عنوان مقاله خویش را نیز بنویسید الی بررسی گردد.



استفاده از این وب سایتها و یا موارد مثل دیگر بسیار ساده است و ارزش آن برای بهبود سئو بسیار بالاست. پس هیچگاه چک کردن محتوای خویش را متوقف نکنید.

سواستفاده از سیستم به روزرسانی ایسوس برای حمله به یک میلیون دستگاه

به گزارش آزمایشگاه کسپرسکی که از معتبرترین شرکت‌های حوزه امنیت سایبری است، به روز رسانی سیستمی ایسوس هک شده و بدین شکل برای یک میلیون کاربری که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کردند، بدافزار ارسال شده است.

ایسوس

این بدافزار‌ها با عنوان به روز رسانی نرم افزاری بسیار مهم از سوی سرور‌های ایسوس برای کابران ارسال شده‌اند. هکرها حتی از یک گواهی نامه رسمی ایسوس برای این به روز رسانی استفاده کردند و بدین شکل اعتبار دروغین زیادی به آن داده‌اند.

هنوز مشخص نشده که هکر‌ها از ارسال این بدافزار‌ها چه هدفی را دنبال کرده اند. با این وجود به نظر می رسد که این فرصت طلبان برنامه‌‌ی از پیش تعیین شده‌ برای نفوذ به سیستم‌های چند کاربر خاص داشته‌اند چرا که بدافزار یاد شده با استفاده از آدرس MAC مشخص، تنها به منظور نفوذ به ۶۰۰ سیستم و حساب کاربری به خصوص ارسال شده‌ است.

ایسوس

به نظر می‌رسد زمانی که مشخص می‌شده یکی از آن ۶۰۰ کاربر به روز رسانی ایسوس را نصب کرده‌اند، بدافزار‌های بیشتری روی همان سیستم نصب می‌شده تا هکر‌ها بتوانند اطلاعات بیشتری از آن بدست آورند.

آزمایشگاه کسپرسکی این حمله سایبری را ShadowHammer نامگذاری کرده است. از نظر متخصصین نحوه‌ی عملکرد «شدو‌همر» بیشتر به حملات جاسوسی ملیت‌های مختلف شباهت دارد چرا که پیشتر از این روش برای پیدا کردن و نفوذ به سیستم‌ها و دیتای پرسنل یک ارگان دولتی مشخص استفاده شده است.

ایسوس تا پیش از انتشار خبر تلاشی برای متوقف کردن این بدافزار انجام نداده و ارسال بدافزار از سرور‌های خود را تکذیب می کرد اما امروز از انتشار وصله ای امنیتی برای رفع آن خبر داد.

خوشبختانه این بدافزار با اینکه برای یک میلیون کاربر فرستاده شده اما تنها ۵۷ هزار نفر آن را نصب کرده‌اند و از این نفرات نیز بدافزار یاد شده تنها ۱۳ هزار سیستم را مورد حمله‌ قرار داده است.

پارلمان اروپا لایحه جنجالی کپی رایت اینترنتی را تصویب کرد

در یک حرکت که همزمان مورد انتقاد و ستایش گروه‌های مختلفی قرار گرفته، پارلمان اروپا لایه مربوط به بازنگری در قوانین کپی رایت اینترنتی را تصویب کرد.

۳۴۸ عضو پارلمان در حمایت از قانونی کپی رایت جدید رای دادند در حالی که ۲۷۴ نفر نیز با آن مخالفت کردند. با این حال طرح پیشنهادی لحظه آخری برای حذف جنجالی ترین بند این قانون که با عنوان فیلتر آپلود شناخته می شود، رای نیاورد.

بعد از پذیرش این لایحه که باید به تصویب ۲۸ عضو اتحادیه اروپا نیز برسد، کشورهای اروپایی ۲۴ ماه زمان دارند تا تغییرات جدید را در قوانین خود اعمال کنند. بررسی این قانون نزدیک به ۲ سال طول کشیده و عده‌ای آن را به نفع تولید کنندگان و ماهیت قانون کپی رایت دانسته و بعضی دیگر چنین قوانینی را باعث محدود شدن شبکه جهانی اینترنت می‌دانند.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌توانند جزییات مختص به خودشان را در رابطه با این قانون اعمال کنند اما چنین اتفاقی قطعا تاثیر بسیاری بزرگی روی نحوه کارکرد اینترنت در اروپا و نحوه ارتباط کسب و کارهای اینترنتی در ایالات متحده و سایر مناطق با همتایان اروپایی خود دارد. در میان موارد به رای گذاشته شده، دو بند 11 و 13 موجب بروز نگرانی هایی در میان فعالان و شرکت های اینترنتی شده و موجی از اعتراضات را به راه انداخته است.

بند 11 که به قانون «مالیات بر لینک» معروف شده، به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد در صورت قرارگیری لینک مطالب آن‌ها در پلتفرم های دیگر از پلتفرم مورد نظر هزینه دریافت کنند. بند 13 هم که به قانون «فیلتر آپلود» شناخته می‌شود، پلتفرم ها را نسبت به حقوق مالکیت معنوی و حق نشر محتواهایی که در آن‌ها آپلود می شود، مسئول می کند.

در انتها باید منتظر ماند و دید که این قانون چه تاثیری روی حجم تولید محتوا در سطح اینترنت خواهد گذاشت. پیش از این هم ۵ میلیون کاربر اروپایی طومار اعتراضی به قوانین جدید را امضا کرده بودند.

برندگان جایزه بهترین عکس هوایی سال ۲۰۱۸ توسط SkyPixel اعلام شدند

انجمن SkyPixel یکی از محبوبترین ارگان‌های حوزه‌ی عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی به شمار می‌رود. این انجمن چندی پیش اعلام کرد که مسابقه‌ای با نام برترین روایتگران هوایی در نظر گرفته و حال برندگان جایزه بهترین محتوای ویدیویی و عکس هوایی سال ۲۰۱۸ SkyPixel معرفی شده‌اند.

عکس هوایی

جایزه برترین محتوای ویدیوی هوایی به هنرمندی استرالیایی به نام Ain Raadik تعلق گرفته که ساکن ملبورن است. او سال گذشته با کمک پهپاد‌های مخصوص فیلمبرداری، ویدیویی از سفر‌های خود به نیوزیلند، ژاپن و سرتاسر استرالیا را در وبسایت شخصی خود قرار داده و بدین شکل موفق شده یکی از برترین روایتگران هوایی سال ۲۰۱۸ میلادی لقب گیرد.

رادیک درباره‌ی سفرهایش می‌گوید:

«پهپاد‌ها ابزار فیلمبرداری فوق العاده‌ای هستند و من با کمک آنها می‌توان ایدئولوژی و تفکراتم را در فیلم‌ها نشان دهم و تصاویری با پرسپکتیو منحصربفرد خلق کنم.»

ٓجایزه اصلی برترین عکس هوایی سال ۲۰۱۸ میلادی نیز به Deryk Baumgartner، عکاس آلمانی رسیده. او موفق شده با پهپاد مَویک پروی خود، تصویر خارق العاده‌ای از جزیره «مون سن-میشل» واقع در شمال فرانسه به ثبت برساند.

صومعه‌ و کلیسای معروف این جزیره چنان در نواری از مه پوشانده شده که گویی قلعه‌های داستان پریان است که با جادوی ساحران، ناگهان از زیر دریا پدیدار گشته.

عکس هوایی

او درباره نحوه عکسبرداری خود می‌گوید:

«من به خاطر شرایط سخت جوی داشتم نا امید می‌شدم اما لحظه‌ای بعد این تصویر را گرفتم. این عکس داستان زندگی ماست؛ همان لحظه‌ای که نا امیدی به سراغمان می‌اید تنها کافیست کمی صبر و تحمل کنیم تا اتفاقات خارق العاده برای ما رخ دهد.»

علاوه بر جایزه‌های اصلی، انجمن SkyPixel بخش‌های متعددی نظیر عکس‌های ورزشی، گردشگری، زندگی شهری، طبیعت و خلاقیت هنری در نظر گرفته و به مقام اول تا سوم این بخش‌ها نیز جایزه‌هایی اهدا کرده است.

در این عکس‌ها، لحظات زیبایی از مسابقات فوتبال، مراسم دعای دسته جمعی Bagan، جزایز زیبای Lofoten و ترافیک طاقت فرسای بانکوک به تصویر کشیده می‌شوند و با تماشای آنها تصور می‌کنید که به سراسر جهان سفر کرده‌اید. برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی می‌توانید به سایت رسمی مسابقه SkyPixel سر بزنید.