قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کاهش Bounce Rate و Exit Rate

این بخش از تعلیم سئو احتمالاً احد از مهم‌ترین بخش‌هایی باشد که سرنوشت نهایی جایگاه محتوای شما را در گوگل مشخص کند.

چیزی که کمتر کسی کوشش در شفا آن دارد و شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و مطالب خودتان را درمان دهید.

توصیه می‌کنم پس از انتشار محتوای خویش نزدیک ۱ الی ۲ ماه منتظر بمانید الی رنک اولیه محتوا مشخص شود و یک جایگاه ثابتی در نتایج گوگل پیدا کنید.

احتمالاً اگر پهنه شما حائز authority خیلی بالایی نباشد به همین سادگی‌ها به رتبه یک نخواهید آمد و چه بسا نیاز باشد الی وارد فاز دوم سئو وردپرس شوید.

شما در این فاز باید بدست سیستم‌های تحلیل‌گر همچون آنالتیکس گوگل وضعیت Bounce Rate و Exite Rate آن صفحه را پیدا کنید و شماره مربوط به هر کدام را مدنظر داشته باشید.

سپس این مقادیر را بهبود بدید، این دو ملاک‌های اصلی در اخذ رنک یک گوگل هستند.

bounce rate-آموزش سئو وردپرس

در این نوشتار ما به بدیهیات نخواهیم پرداخت ولی لازم است روشنگری کوتاهی راجع به این دو اصطلاح بدیم.

Bounce Rate چیست؟
Bounce Rate به زبان ساده یعنی کاربر پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون دیدن صفحه‌ای سایر از سایت شما بیرون شود و این یک امتیاز منفی برای شما محسوب خواهد شد.

مورد مهم بعدی که در آموزش سئو وردپرس باید آن را روشنگری دهیم نرخ خروج است.

Exit Rate چیست؟
Exite Rate یعنی مدت زمانی که کاربران نسبت به Avg Time موعد اقلیت را در صفحات شما بمانند و زودتر خارج شوند.

این برای گوگل یعنی اینکه کاربر از صفحات شما به خواسته خویش نرسیده و صفحه را زود بسته و قطعاً با بالا رفتن عدد آن گوگل شما را به نتایج پایین‌تر می‌کشد.

روش‌های حرفه‌ای برای تفریق این دو سنجه و درمان آن‌ها هستی دارد که سعی می‌کنیم در دوره تعلیم سئو وردپرس حرفه‌ای آن‌ها را تعلیم دهیم.

 

سایت مپ یا نقشه سایت
یکی از موارد فنی که باید برای نمایه شدن سریع‌تر مطالب منتشر شده تو وب‌سایت آن را پیاده‌سازی کنید ایجاد نقشه سایت خودکار می‌باشد که قصد داریم در این جلسه از آموزش سئو وردپرس به آن بپردازیم.

اگر از cms های رایجی همچون وردپرس بهره‌گیری می‌کنید با وجود پلاگین های متعددی که برای این پیشه نوشته شده، می‌توانید بدون دردسرهای برنامه‌نویسی به راحتی آن را درون وب‌سایت خویش ایجاد کنید.

یکی از بهترین پلاگینهایی که در سئو وردپرس شما را کمک خواهد کرد، پلاگین yoast می‌باشد که علاوه بر داشتن قابلیت ایجاد اتوماتیک نقشه سایت امکانات بی‌نظیر دیگری نیز در برگزیدن شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها بهره‌گیری کنید.

بعد از نصب پلاگین yoast در سرنوشت داشبورد وردپرس گزینه‌ای با اسم سئو اضافه شده است که از این دسته می‌توانید به تنظیمات این پلاگین دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به دسته تنظیمات سایت مپ کافی است بر روی نقشه سایت (XML) کلیک کنید.

sitemap-سئو وردپرس

توضیح زیادی برای این سرنوشت نیازی نیست، شما در این قسمت می‌توانید حداکثر شمار لینک‌های تولیدی در هر نقشه سایت را مشخص کنید که به طور پیش‌فرض عدد ۱۰۰۰ برگزیدن شده است.

توصیه می‌کنیم به این تقدیر دست نزنید چون به طور پیش‌فرض برای سئو وردپرس به حقیقت انتخاب شده مگر اینکه تعداد لینک‌های تولیدی سایت شما بسیار زیاد باشد.

links-سئو وردپرس

همچنین می‌توانید در بخش نوشته‌ها، نوع مطالب منتشر شده در سایت که گرایش به ایندکس شدن و پیمان اخذ در نقشه سایت را دارید مشخص کنید و یا آن را مسدود نمایید.

limit content- سئو وردپرس

همچنین می‌توانید با داشتن ID هر مطلب آن را به چهره اختصاصی از قرارگیری تو نقشه سایت محروم کنید.

limit posts-سئو وردپرس

و در دسته سرانجام نیز از سرنوشت طبقه‌بندی دسته‌ها، تگ‌ها، محصولات و تگ محصولات را محدود و یا دسترسی قرارگیری درون نقشه سایت را لحاظ کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.