قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهبود رنک سایت

در دنیای سئو ، دائم سعی کنید بهترین باشید
در پیوستگی 10 نکته ریز اما کاربردی را خواهید خواند که از مراجع معتبر SEO استخراج شده اند.

یک: از # در آدرس سایت یا URL بهره‌گیری نکنید. ربات گوگل یا Googlebot یو آر ال نمایه URL index را پشتیبانی نمی کند.
دو: با در نظر اخذ اینکه ، طراحی رسپانسیو برای گوگل به شدت مهم شده و سایت ها باید برای موبایل بهینه شوند Mobile-first index، از Google Search Console’s Fetch and Render استفاده کنید تا سازگاری صفحات سایت خویش با گوگل را چک کنید. 
دریافت بک لینک های بی ارزش موجب پنالتی می شود
سه: دریافت بک لینک و برپایی تبلیغ بک لینک رایگان برای سایت های گوناگون ، برخلاف قوانین گوگل است.

چهار: گوگل ایموجی Emoji ها را در نتایج جستجوی خویش نمایش می دهد. این نکته می تواند در افزایش شمار کلیک سایت کارساز باشد.

پنج: درونمایه پادشاه است، بک لینک شهبانو است و ویدیو احتمالا مولود این دو باشد. گوگل ویدیو را در گوگل مپ پیمان می دهد. بنابراین اگر استراتژی ویدیو ندارید، همین اکنون دست به کار شوید.
جستجوی صوتی را برای سئو جدی بگیرید
شش: هنگام جستجو برای کلمات کلیدی، Keyword هایی را گزینش کنید که اغلب پیوسته با جستجوی صوتی Voice Search باشد. اکنون Google Voice Search به 30 زبان گیتی در دسترس است، بدست بیش از یک میلیارد انسان در دنیا مورد بهره‌گیری پیمان میگیرد. شک نکنید که در دنیای سئو ، جستجوی صوتی مهمتر نیز خواهد شد.
هفت: از هنگامیکه الگوریتم پنگوئن Penguin گوگل به چهره Real-time اجرا می شود، بسیار مهم است که بک لینک های ورودی به سایت خود را در Google Search Console بررسی کنید و لینک های ویرانگر را Disavow کنید. برای بررسی لینک های ورودی به سایت ، از این گذرگاه کاربرد کنید: Search Traffic>Links to Your Site
هشت: لینک سازی یا برپایی بک لینک خویش را به چهره کلاه سفید پیش ببرید. از طریق های پرداختی برای بک لینک دوری کنید که ممکن است با پنالتی گوگل مواجه شوید. 
رپورتاژ اعلان بهترین راه برای دریافت بک لینک مناسب
نه: برای اخذ لینک از سایت ها و وبلاگ های گوناگون ، به روی لینک های فوتر و ویجت حساب مفتوح نکنید. وزن لینک های سایدبار و فوتر کم هستند. سعی کنید لینک به سایت خویش را در بدنه متن و محتوا قرار بدهید. از رپورتاژ آگهی بهره‌گیری کنید تا وزن لینک های دریافت شما برای افزایش سئو وردپرس بالا برود.
ده: سرعت لود سایت خویش را به 2 الی 3 ثانیه کاهش دهید. کاربران سررسید بیشتری را صرف بالا آمدن سایت شما نمی کنند. برای رسیدگی و آزمایش سرعت لود سایت خود از Google Page Speed و GTMetrix بهره برید.
این 10 نکته برای درمان رنک سایت شما زیاد مفید خواهند بود.

لازم نیست تمام این 10 نکته را اعمال کنید، ولی لغایت می توانید به این موارد  نزدیک  شوید و در صفحه نخست گوگل قرار بگیرید.

برای پیشه در حوزه سئو احتیاج به صبر و حوصله است. دگرگونی ها را اعمال کنید و منتظر رویدادها خوب باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.