قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس

اگر کمی در فضای وب و طراحی سایت مطالعه کرده باشید احتمالا نام وردپرس و عبارت طراحی سایت با وردپرس به گوش شما خورده است. وردپرس یک سیستم مدیریت درونمایه یا همان CMS متن مفتوح است که به صورت مجانی در پسندیدن طراحان وبسایت قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۳ و با کوشش چند کدنویس خلاق و خوش ذوق هسته اولیه وردپرس شکل گرفت و به سرعت باره استقبال واقع شد. با افزایش کاربران وردپرس، جامعه کدنویسان نیز به سرعت پیشرفت داشت و در حال حاضر میلیون ها تن در سرتاسر گیتی روزانه در حال اضافه کردن امکانات جدید به آن هستند.

البته CMS های سایر مانند جوملا و دروپال نیز در نخست مسیر مشابهی را طی کردند اما طی ۳ سنه اخیر وردپرس توانسته فاصله خود را با رقبا اغلب کرده و امروز بهره بالایی از وب سایت های عالم با وردپرس طراحی میشوند.

میزان محبوبیت طراحی سایت با وردپرس
پنل مدیریت آسان، قابلیت قالب و افزونه نویسی، هسته نیرومند و بروزرسانی مستمر، دسترسی به منابع آموزشی زیاد، همخوانی کامل با استانداردهای سئو و … از دلایل اصلی رشد چشمگیر طراحی سایت با وردپرس در جهان محسوب میشوند. در این نوشتار تلاش میکنیم مهمترین دلایل برگزیدن این سیستم مدیریت محتوا از طرف وبسیما را بررسی کنیم.

چرا طراحی سایت با وردپرس را گزینش کنیم؟
مجموعه وبسیما یکتا از خوشنام ترین و کامیاب ترین شرکت طراحی سایت در ایران است که در سال ۹۵ موفق شد در جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شود. این گردآور از روزهای آغازین شروع به شغل خود طراحی سایت وردپرس  را برگزیدن نموده و بیش از ۹۰ درصد سایت های مشتریان را با این سیستم مدیریت درونمایه طراحی و پیاده سازی کرده است. مهمترین انگیزه ها ما برای برگزیدن وردپرس به شرح پایین است.

پنل کاربری استاندارد و آسان وردپرس
یکی از مهمترین فاکتورها در گزینش سیستم مدیریت محتوا، شیوه مدیریت اطلاعات و تقسیم های گوناگون سایت است. وردپرس در سنجش با رقبای خویش از یک پنل مدیریت کاملا استاندارد و آسان سهم میبرد که برای موبایل و تبلت نیز بهینه سازی شده است. همچنین نرم افزار اندروید و ios نیز برای مدیریت سایت های وردپرس در دسترس می باشد که کار مدیر وبسایت را زیاد ساده خواهد کرد.

پنل مدیریت وردپرس
علاوه براین، پنل مدیریت وردپرس امثال دیگر تقسیم های آن قابلیت ارتقا و اضافه کردن امکانات جدید را داراست و همین مسئله به طراح سایت وردپرس دستور میدهد دسته های جدیدی برای مدیریت راحت تر محتوا در آن ایجاد نماید. در حال حاضر کلیه پروژه های انجام شده در وبسیما از یک پنل مدیریتی ارتقا یافته و کارآمد مستفیض هستند که امکانات بسیار ما فوق هسته اولیه وردپرس است.

پیاده سازی بر بستر PHP و MySQL
در حال آماده PHP‌ محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وبسایت است و بر اساس گزارش سایت w3techs در نوامبر ۲۰۱۷ کم و بیش به ۸۳ درصد سایت های دانشمند از این زبان برای پیاده سازی هسته سایت خویش سهم برده اند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز برپایه php کدنویسی شده و همین امر موجب شده از انعطاف پذیری و قابلیت ارتقای بالایی اثناء طراحی سایت با وردپرس برخوردار باشید.

زبان های برنامه نویسی رایج در طراحی سایت
همچنین وردپرس قابلیت اضافه کردن قالب و افزونه های متنوع را دارد که همین موضوع موجب شده کدنویسان زیادی در سرتاسر جهان مشغول تعبیه امکانات و قالب های جدید برای این سیستم مدیریت درونمایه باشند. تقریبا  هر قابلیتی که در طراحی سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی نیاز دارید در قالب یک افزونه برای وردپرس نیز موجود است و هزینه تهیه این افزونه ها در سنجش با کارایی شان زیاد ذیل است. نکته مهم تر اینکه وجود این فراخ شدن از افزونه و قالب به ما اثر میدهد که عملا هر امکانی را میتوان بر بستر وردپرس طراحی و پیاده سازی نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.