قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 18

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هواوی با توسعه‌ی برند «آنر» چه در سر دارد؟

هواوی و آنر

شرکت چینی هواوی در سال ۲۰۱۳ برندی را با عنوان «آنر» (Honor) ثبت کرد. تمرکز این برند بر روی بازار آنلاین است. هواوی در تلاش است با تولید گوشی‌هایی با مشخصات پرچم‌داران، اما با قیمت‌هایی منطقی، در فروش آنلاین، تمام رقبا را پشت سر بگذارد. در این نوشته می‌خواهیم سیاست هواوی در مورد برند آنر را بررسی کنیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌   ‌‌

حدود دو سال پیش شرکت هواوی، برند مستقل «آنر» (Honor) را معرفی کرد. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این زیربرند شرکت هواوی، تمرکز آن روی فروش آنلاین و تجارت الکترونیکی است. به‌عبارت‌دیگر گوشی‌های این برند فقط از طریق فروش آنلاین به بازار عرضه می‌شوند. در گوشی‌های برند آنر سعی شده بهترین مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های رده‌بالای بازار در قالب محصولاتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار بگیرد. همچنین در کمپین‌های تبلیغاتی این برند، روی کاربران جوان تاکید بیشتری شده ‌است.

برند آنر

گوشی «آنر ۷» (Honor 7) یکی از جدیدترین محصولات این شرکت در بازار موبایل است. این دستگاه اوایل تابستان ۲۰۱۵ و تنها به‌صورت آنلاین در بازار چین عرضه شد. فروش این گوشی در بازار چین بسیار موفقیت‌آمیز بود. حالا هم پای این گوشی به ایران باز شده و به‌زودی شاهد فروش انحصاری آن در سایتدیجی‌کالا خواهیم بود.

آقای «کریس سان» (Chris Sun) از مدیران ارشد برند آنر در هنگام رونمایی از گوشی آنر ۷ در تهران گفت: «برند آنر یک زیربرند از برند هواوی است. هدف خلق این برند در سال ۲۰۱۳، گرفتن سهم مناسبی از بازار آنلاین بود.» شاید در وهله‌ی اول ‌به‌نظر برسد که هدف توسعه‌ی این برند، رقابت با برند‌های آنلاینی مثل شیائومی باشد. لازم به ذکر است که شیائومی، گوشی‌های خود را تنها در پلتفرم آنلاین به فروش می‌رساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.